10:33 AM

Kwietniowy przgląd prasy

Christy! Doutzen! Karlie! Kate! Kwiecień był znakomitym miesiącem dla supermodelek. Niestety, nie był to tak świetny miesiąc dla ich stylizacji. Dobrą frekwencję miała również w kwietniu różnorodność rasowa. Wyszczególniamy zwłaszcza Damaris Goddrie ogłoszoną przez brytyjskie ELLE modelką roku i wspaniałą okładkę Allure'a z udziałem trzech kolorowych modelek - Dilone, Imaan Hammam i Aamito Lagum.

Przed Wami najciekawsze okładki miesiąca! Te lepsze i te gorsze.


Bella Hadid
PORTER



W tym miesiącu prym wiedzie młodsza z sióstr Hadid. Bella pojawiła się na okładce kwietniowego Vogue China i letniego wydania magazynu Porter. Chciałabym tutaj skupić się na tym ostatnim. Modelka uchwycona w naturalnym wydaniu, z delikatnym makijażem, na tle morza – piękny, subtelny portret w pełnym słońcu – każdy z wymienionych elementów przeczy wypracowanemu przez Terry'ego Richardsona kontrowersyjnemu warsztatowi. Jednak, gdy przyjrzymy się sesji dokładniej, możemy zauważyć typowe dla fotografa podteksty. Nie brak tam pozującej półnago Belli, która między innymi leży na łóżku i jest do połowy zanurzona w wodzie. Pomijając wszelkie dwuznaczności, prezentująca kolekcje Sonii Rykiel, Chloe i Miu Miu, modelka, wygląda na zdjęciach świetnie.
Kwestia nagości, choroby nękającej modelkę, a także przywiązania do religii i jej dziedzictwa (nie tak dawno po raz pierwszy publicznie przyznała się do bycia muzułmanką) są zgłębione na łamach magazynu i stanowią oś wywiadu. Jesteście zaciekawieni?


Selena Gomez
VOGUE US

Sprzedaje miliony płyt, jest królową Instagrama (jej konto obserwuje prawie 120 milionów osób), a fani na całym świecie, zwani Selenatorsami, kochają ją za naturalność i szczerość. Selena Gomez zadebiutowała właśnie na okładce amerykańskiej edycji magazynu "Vogue". W kwietniowym wydaniu Biblii Mody obok pięknej, letniej sesji zdjęciowej autorstwa wspaniałego duetu fotografów Mert&Marcus, oraz artykułów o wiosennych trendach, ukazał się intymny wywiad z Seleną Gomez, w którym gwiazda opowiada o trudnych chwilach, przez jakie musiała przejść oraz jak się poczuła na wieść o tym, że jest najpopularniejszą gwiazdą Instagrama i jedną z najpopularniejszych gwiazd na świecie. Gomez zdradziła także, dlaczego tak naprawdę doszło do przerwania jej światowej trasy koncertowej Revival Tour.
Gdy okazało się, że jestem najczęściej obserwowaną osobą, spanikowałam. Zaczęło mnie to zżerać. Budziłam się z tym i chodziłam spać. Stałam się uzależniona, wydawało mi się, że widzę rzeczy, których nie chciałam widzieć. Wkładałam sobie do głowy rzeczy, którymi wcale nie chciałam się przejmować. Za każdym razem, gdy sprawdzałam Instagram, czułam się jak gówno. Właśnie dlatego teraz jestem na uboczu, jak duch.
Płakałam na scenie więcej, niż jestem w stanie zliczyć, a nie wyglądam ładnie, gdy płaczę. Trasy koncertowe to dla mnie bardzo samotny czas. Moja samoocena została zabita. Byłam przygnębiona i niespokojna. Zaczęłam mieć ataki paniki tuż przed wejściem na scenę lub zaraz po jej opuszczeniu. W zasadzie nie czułam się wystarczająco dobra, nie byłam w stanie. Czułam, że nie przekazywałam nic moim fanom, a oni to widzieli, co jak myślę, to było zupełnie bez sensu.

Damaris Goddrie
ELLE UK 
 












 Od debiutu w 2014 r., gdy prezentowała kolekcję pre-Fall J.W. Andersona, 19-letnia holenderska modelka stoi na czele kampanii takich marek, jak Zara, Versus, Coach, Kenzo czy Topshop. Podczas sezonu AW16 chodziła po wybiegach 40 projektantów. Tak więc, gdy w dzisiejszych czasach przemysł mody stawia na różnorodność i indywidualizm, Damaris - ze świeżą twarzą i krótkimi loczkami - przyszła we właściwym czasie. Na okładce brytyjskiego ELLE, ubrana w żółty komplet od Chanel wygląda bardzo naturalnie. Cudowne zdjęcia zostały zrobione przez Gilles'a Bensumon'a na idyllicznej wyspie Saint Lucia.



Kristen Stewart
V Magazine


Sesja do wiosennego wydania magazynu V ma związek z nowym psychologicznych thrillerem Personal Shopper, w którym Kristen Stewart gra główną rolę. Film opowiada o młodej amerykance mieszkającej w Paryżu, która na życie zarabia jako stylistka i asystentka znanej celebrytki. Skrywa jednak mroczną tajemnicę. Na zdjęciach autorstwa Mario Testino, aktorka pozuje w najmodniejszych garniturowych marynarkach m.in. od Gucci, Ralpha Laurena i Stelli McCartney. Krótkie włosy i odważne stylizacje, których twórcą jest Paul Cavaco, pokazały zmysłowe i intrygujące oblicze Kristen. Na okładce magazynu, gwiazda filmowej sagi "Zmierzch" ubrana została w projekt z kolekcji domu mody Chanel, którego jest ambasadorką.  W środku, oprócz sesji znajdziemy również wywiad z aktorką. Opowiada w nim między innymi o swojej znajomości z Karlem Lagerfeldem i pracy dla Chanel.


Która okładka zrobiła na Was wrażenie? Brakuje tu kogoś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kasiakovska , Blogger